De zonzijde is terug!

Het weblog dezonzijde.web-log.nl. met gedichten en verhalen/columns beheerde ik van februari 2005 tot en met augustus 2011. Na het debacle van webstreepjelog ben ik met een nieuw blog begonnen: Tabernakel. http://tempelmarijke.blogspot.com. Alle bestanden van weblog konden echter later worden getransporteerd naar wordpress. Dat is heel fijn, want dat betekent dat alle data na het opheffen van weblog.nl nog intact zijn. Maar het laat onverlet dat het wel een hele klus is geweest die door man Gauke met succes is geklaard. Hulde!
En ondanks dat niet alle links nog optimaal werken, en ook de diakritische tekens nog te wensen over laten, ben ik blij met het resultaat. Het optimaliseren van deze links en tekens gaat in de loop van de tijd gebeuren.
Hoe, en of ik verder ga met marijkeszonzijde, weet ik nog niet.
Je kunt bladeren door dit weblog, via categorieen, of via het archief.

Veel leesplezier!

Marijke van der Scheer

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op De zonzijde is terug!

  1. pasula zegt:

    Positief nieuws Marijke!

Plaats een reactie